Ett annat alternativ är ju att isolera utsidan på den del av fasaden som är ovan mark men har inte hittat ngt konkret exempel på hur man skall gå tillväga. Det får inte bygga på för mycket eftersom fasaden bara sticker ut ca 50mm.
Finns det ngn typ av färdiga plattor för ändamålet?