Ska klä mitt tak och snedtak i ett rum.

Vad blir snyggast? Pärlspont eller plana brädor?

Dett kommer blir vitmålat.

Input plz...
 
Jag har valt att köpa vanlig råplan i tre bredder, 145, 170 & 195mm.
Lämnade till snickeri för att förvandla till råspont :D
Målar i matt vit.
Kommer ha "råytan" utåt och helt planlöst blanda bredderna vid montering för att göra ett försök med att lura ögat att det är gammalt 8)
 
Till Magnelito.

Vad är som är snyggast är ju en ren smakfråga, men
det är nog vanligast att man använder morapanel,
pärlspont e.d., detta då taket blir livligare.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.