Golv inlagt av hantverkare - 14 mm, ek.

I en bild ser man en spricka invid listen. Jag vet att detta är sista delen av läggningen i rummet.
Verkar som man lagt en smal bräda(?) här för att få det att passa - och denna har spruckit ?
 
  • Tröskel_mot_Badrum.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • vard_rum_vägg.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • klädk4.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tycker inte alls det ser ut som att en hantverkare har lagt det där.

Möjligtvis någon som var utklädd till hantverkare och som skojar med dig.
 
Det syns tydligt att det är proffs som varit framme !! skrämmande
 
S
proffs brukar inte lägga så. såna som säger sig vara det lägger så.
 
SBH skrev:
proffs brukar inte lägga så. såna som säger sig vara det lägger så.
Jo visst det finns ju riktiga profs oxå,det är även så att den som snackar mest vet minst
och kan minst
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.