Golv inlagt av hantverkare - 14 mm, ek.
I en bild ser man en spricka invid listen. Jag vet att detta är sista delen av läggningen i rummet.
Verkar som man lagt en smal bräda(?) här för att få det att passa - och denna har spruckit ?
I en bild ser man en spricka invid listen. Jag vet att detta är sista delen av läggningen i rummet.
Verkar som man lagt en smal bräda(?) här för att få det att passa - och denna har spruckit ?
Klicka här för att svara


