Hej

Skulle behöva tips på bra val av ekparkett (click)
Det ska ligga i kök där jag har vattenburen golvvärme i bjälklag. Har hört att man ska passa sig att ha för dålig kvalite i kök. Ska det vara oljat eller lackat?. Man vill ju att det ska tåla lite vatten och flåttstänk.
 
Kärhs Copenhagen e skitgo att lägga och att gå på. Lackar så man kan torka av. För det lär ju spillas en del i kök. Lycka till
 
Vi har 14mm Tarkett klick. Dock ej i köket. Där har vi plastmatta.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.