Ska sätta upp bröstpanel i köket är bara råsponten nu efter rivningen av tretex o gamla skivor, blir tapet o gips upptill , men får väl sätta hela vägen ner alltså blir bakom bröstpanelen för listen avslutet , fråga 2 är om det finns förhöjning ringar till eldosor ,nu går de ut 12 mm från råspont, 12 till alltså ,mvh
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 131 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 131 inlägg
Det låter lämpligt att sätta gips hela vägen.
Ja, det finns förhöjningsringar till eldosor.
https://www.eldirekt.se/elmaterial/elinstallation/tillbehor-dosor/dosa-apparat-distansringar
Ja, det finns förhöjningsringar till eldosor.
https://www.eldirekt.se/elmaterial/elinstallation/tillbehor-dosor/dosa-apparat-distansringar
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Vi satte panel hela vägen, från golv till tak.björnuf skrev:
Utom vid spis, disk och bänkar förestås, där blev det kakel först, och så panel upp till taket:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det funkade bra i 10 år, sen sålde vi kåken och flyttade.
Panelen är vitvaxad med Osmo. Ljust och trevligt!
Klicka här för att svara
