4 465 läst ·
7 svar
4k läst
7 svar
På gång; Götenehus i Gbg.
För den som är intresserad så välkommen att följa vårt husbygge i Gbg. Gå in på länken, klicka på "Blogg" och använd almanackan till vänster med början 12 mars.
http://www.nogg.se/johanshus2007
//Mvh Johan
Bygger G-hus Stenvik med inflyttning i juli -07.
http://www.nogg.se/johanshus2007
//Mvh Johan
Bygger G-hus Stenvik med inflyttning i juli -07.
Vi bygger i Säve.
Fotobloggen uppdaterad idag, nu är det mesta av utsidan målad, skönt!!
Senare i veckan kommer våra takpannor förhoppningsvis på plats.
//Mvh Johan
Senare i veckan kommer våra takpannor förhoppningsvis på plats.
//Mvh Johan
Nya bilder uppe, gå in på "Blogg". Målningen klar, taket på & byggnadsställningarna borta. Skönt!
//Mvh Johan
//Mvh Johan
Spacklingen och målningen går snabbt framåt, lite nya bilder uppe på hemsidans "Blogg".
Nu har jag lagt upp sista bildserien från vårt G-hus före besiktningen på fredag, det mesta klart men dock en del återstående jobb. Än så länge är vi riktigt nöjda med hantverkarna som gjort ett kanonjobb.
Glöm inte att klicka på "Blogg" högst upp på startsidan och använd almanackan för att se fler bilder.
http://www.nogg.se/johanshus2007
//Mvh Johan
Glöm inte att klicka på "Blogg" högst upp på startsidan och använd almanackan för att se fler bilder.
http://www.nogg.se/johanshus2007
//Mvh Johan
Klicka här för att svara