För den som är intresserad så välkommen att följa vårt husbygge i Gbg. Gå in på länken, klicka på "Blogg" och använd almanackan till vänster med början 12 mars.

http://www.nogg.se/johanshus2007

//Mvh Johan

Bygger G-hus Stenvik med inflyttning i juli -07.
 
W
Var bygger ni i gbg?
 
W
Kunnde tänka mig det för det såg bra lantligt ut på bilderna.
 
Fotobloggen uppdaterad idag, nu är det mesta av utsidan målad, skönt!!
Senare i veckan kommer våra takpannor förhoppningsvis på plats.

//Mvh Johan
 
Nya bilder uppe, gå in på "Blogg". Målningen klar, taket på & byggnadsställningarna borta. Skönt!

//Mvh Johan
 
Spacklingen och målningen går snabbt framåt, lite nya bilder uppe på hemsidans "Blogg".
 
Nu har jag lagt upp sista bildserien från vårt G-hus före besiktningen på fredag, det mesta klart men dock en del återstående jobb. Än så länge är vi riktigt nöjda med hantverkarna som gjort ett kanonjobb.

Glöm inte att klicka på "Blogg" högst upp på startsidan och använd almanackan för att se fler bilder.

http://www.nogg.se/johanshus2007

//Mvh Johan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.