Halloj!
Jag har lite problem att hitta gångjärn att ersätta dessa med.
Dessa är "MEPLA" gångjärn med nummret 652 320.80.00 på baksidan.
CC 48mm mellan hållen i luckan.
Primära problemet jag har sprungit in i är att hålbilden i luckorna är förskjuten några millimeter jämte dem flesta standard gångjärn jag hittat. (biltema, bauhaus, jula, ikea osv)
Fullt medveten att jag kan lägga igen och borra luckorna om men undviker gärna det om det går.
Någon som har någe bra tips på bra ersättare som även har dämpning, går att få tag i som privat person och gärna inte kostar mer än resten av köket.😅
väl mött!
Jag har lite problem att hitta gångjärn att ersätta dessa med.
Dessa är "MEPLA" gångjärn med nummret 652 320.80.00 på baksidan.
CC 48mm mellan hållen i luckan.
Primära problemet jag har sprungit in i är att hålbilden i luckorna är förskjuten några millimeter jämte dem flesta standard gångjärn jag hittat. (biltema, bauhaus, jula, ikea osv)
Fullt medveten att jag kan lägga igen och borra luckorna om men undviker gärna det om det går.
Någon som har någe bra tips på bra ersättare som även har dämpning, går att få tag i som privat person och gärna inte kostar mer än resten av köket.😅
väl mött!
Åfan snyggt, försökte med chatgpt själv med mindre framgång.T TorG skrev:
Tar o plockar hem ett par av BLUM modellen och testar. Tack!
Riktigt nära var dessa, hålbilden var close enough att det gick borra upp den till att passa men dessvärre var dem för långa i sitt kortaste läge.Maackaan skrev:
Jakten fortsätter!
Klicka här för att svara