Flytspacklat ocy reglar för nya innerväggar på gång. Ventilation på plats:
 
  • IMG_1080.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Så bra det måste funka sådär
 
Klinker lagt, handfatet på plats:
 
  • Bild 2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Badkar på plats och bastun på väg upp:
 
  • Bild 4.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu inväntar vi besök av elektrikern innan vi kan göra färdigt..
 
ser riktigt fint ut!
 
O
Tyckte de va myyyycket bättre innan...:P

Skoja! blev väldigt snyggt!!
 
Den där "före" bilden - huuuuuh! Att sådana tapeter ens har funnits, och i den mängden!
Förmodar att husfrun som tvättade där fick migrän titt som tätt... :O
 
Det är ju nån med inredningssmak som har bott där, som har matchat tak, dörr och skåpsluckor.. :)
 
JOW skrev:
Det är ju nån med inredningssmak som har bott där, som har matchat tak, dörr och skåpsluckor.. :)
Jodå, och det fanns( & finns) långt mycket mer av den varan i huset. Vi har en gästtoalett i källaren där det sitter en tapet som man blir åksjuk av att titta på. Gillestugan var inredd som en tysk ölstuga och sovrummen på entréplan. Herregud...
 
MaWa71 skrev:
Jodå, och det fanns( & finns) långt mycket mer av den varan i huset. Vi har en gästtoalett i källaren där det sitter en tapet som man blir åksjuk av att titta på. Gillestugan var inredd som en tysk ölstuga och sovrummen på entréplan. Herregud...

Ungefär som när vi flyttade in i vår kåk. Ägaren innan hade precis renoverat upp sovrummet i stil med en fransk lönnbordell så det var bara att riva ut ut rubbet och göra om.

Kändes fel att slänga ut helt nya garderober, riva ut ett helt nytt golv och sätt spackelspaden på helt nya tapeter...
 
hur mycket isolening var det på golvet?
 
trojlee skrev:
hur mycket isolening var det på golvet?
Om du syftar på isolerplattornas höjd så har jag för mig att de var 20 mm
 
Sådär - då var det inkopplat och klart och skumpan står kyld och väntar d^_^b
 
  • Badrum.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej

Ser jätte fint ut.
Håller precis på att bygga klart våran övervåning och ska ha ett badkar i barummet där.
Gillade det ni har valt skarpt, vad är det för badkar ? bekvämt ?

Mvh Mattias
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.