15 971 läst ·
40 svar
16k läst
40 svar
Översvämning i nyrenoverat badrum
Jodå, och det fanns( & finns) långt mycket mer av den varan i huset. Vi har en gästtoalett i källaren där det sitter en tapet som man blir åksjuk av att titta på. Gillestugan var inredd som en tysk ölstuga och sovrummen på entréplan. Herregud...JOW skrev:
MaWa71 skrev:
Ungefär som när vi flyttade in i vår kåk. Ägaren innan hade precis renoverat upp sovrummet i stil med en fransk lönnbordell så det var bara att riva ut ut rubbet och göra om.
Kändes fel att slänga ut helt nya garderober, riva ut ett helt nytt golv och sätt spackelspaden på helt nya tapeter...



