Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kom ut i köket och möttes av den typiska stickande lukten av bränd plast.
Renova dosan var varm. Öppnade den och fick se brända kablar och smält Waco toppklämma både på nolla och fas.
Kopplingsdosan gick till ett uttag. Inget annat. I uttaget satt en 2kw värmefläkt. Har kört den friskt under hela vintern eftersom renovering pågår.
Avsäkrat med 10 A dvärgbrytate. Har typ aldrig löst ut. 2kw kontinuerligt ska det väl gå att ta ut. Eller? Vad har hänt?
Postade inlägg via telefonen för första gången.Trodde bilden strulade och råkade posta samma inlägg tre ggr. Ber om ursäkt för det.
Misstänker att det varit lite dålig kontakt i ena/bägge wagosarna, som gjort att det blivit varmt, när det blir varmt blir det med tiden sämre kontakt och då ännu varmare.
Gällande dubbelpostningarna så kan du ta bort dom om du går till "desktopversionen" i telefonen, längst ner på sidan om du kör via webbläsare eller via "meny"-knappen om du kör appen.
Gå in i tråden du vill radera och klicka redigera inlägget, däri kan du sedan radera inlägget/tråden.
Gällande dubbelpostningarna så kan du ta bort dom om du går till "desktopversionen" i telefonen, längst ner på sidan om du kör via webbläsare eller via "meny"-knappen om du kör appen.
Gå in i tråden du vill radera och klicka redigera inlägget, däri kan du sedan radera inlägget/tråden.
Klicka här för att svara