Nu har jag kommit till taket på mitt nybygge och det slog mig att jag inte har sett någon anvisning på hur mycket överlapp man ska ha på den oljehärdade massoniten. Räcker det med 10 cm i sida och 30 i höjd ?
 
Blev mellan 3 och 60 cm i bredd och mellan 15 och 25 i höjd. Om det sen är rätt eller inte, det får tiden visa men hittills så stoppar det regnet i alla fall, Plåten går på på torsdag är det tänkt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.