Hur ser det ut under trägolvet? Varför använder du frigolitkassetter? Kan det vara ett alternativ att spika glespanel på trägolvet som du lägger slang + plåtar i och därefter lämpligt ytskickt?
Detta har diskuterats tidigare också, ska se om jag hittar länken.