P
P pompakumla skrev:
Det var inte elgiganten va :p
det är väl normalfallet
att det aldrig går att laga enligt EG
 
P pompakumla skrev:
Det var inte elgiganten va :p
Det var det inte, nej...
Tyvärr har den affären jag var på lagt ner, kanske av förklarliga skäl?;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.