Krille-72 Krille-72 skrev:
10 000 kr för arbetskostnaden? Hur mycket av fakturan är material, Servicebil och vad det nu kan vara?
Tänkte mest 10 000 som ett riktmärke, kan absolut tänka mig betala mer om de har goda argument.

• Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
W Waits86 skrev:
Tänkte mest 10 000 som ett riktmärke, kan absolut tänka mig betala mer om de har goda argument.
Jag menar hur mycket av fakturan du har fått är material och övrigt?

Krille-72 Krille-72 skrev:
Jag menar hur mycket av fakturan du har fått är material och övrigt?
37800 är arbetskostnad + allt material förutom tapeter och stuckaturer, dvs tapetklister, färg mm. Har inte fått någon specifikation på vad som är transport, bilkostnad och liknande tyvärr.

W Waits86 skrev:
37800 är arbetskostnad + allt material förutom tapeter och stuckaturer, dvs tapetklister, färg mm. Har inte fått någon specifikation på vad som är transport, bilkostnad och liknande tyvärr.
Som målare själv, så tycker jag att om du ens överväger att betala den fakturan, kräv att få den specad ner i detalj.

Det går liksom inte att komma upp i de summorna i ett rum på 9 kvm om dom har utfört de som du säger..

• Gilla
Waits86 och 2 till
  • Laddar…
W Waits86 skrev:
Hur gick det? Fick du nån specifikation på fakturan? Vad betalade du?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.