79 071 läst ·
219 svar
79k läst
219 svar
Otrevlig hantverkare
P PappasHammare skrev:Det är knappt att man förstår texten också.
Prvt tex.
Och "Dem inte det...",
Menas det att något inte finns i Malmö utan måste beställas?
Dem förresten.. Det ska nog var 'De' men men.
Struntsak men ändå.
P PappasHammare skrev:Det är knappt att man förstår texten också.
Prvt tex.
Och "Dem inte det...",
Struntsak men ändå.
Ska man ens svara eller kommer figuren då beställa och sen säga "du sa ju inte att du inte ville ha" och då debitera massor?"du sa ju inte att du inte ville ha". Ungefär så uttryckte min snickare när han gjorde en massa som inte var överenskommet i vårt skriftliga avtal och som jag varken hade önskat eller godkänt. ("Du sa ju inte att du inte ville att jag skulle göra det")P PappasHammare skrev:Det är knappt att man förstår texten också.
Prvt tex.
Och "Dem inte det...",
Struntsak men ändå.
Ska man ens svara eller kommer figuren då beställa och sen säga "du sa ju inte att du inte ville ha" och då debitera massor?
Det är en inbyggnadstoalett från 90-talet där cistern och kopplingar sitter utanför tätskiktet. Mer eller mindre obefintlig slitsbotten (av betong) under cisternen. Jag bor högst upp i huset. Jag gör nog rätt i att ta in en fackman för arbetet.chaser skrev:
Jag vill bara inte ha någon som HATAR mig och dessutom har svårt att få fram reservdelar. En uppgift som tog mig 15 min med en arbetsinsats på 2 min.
Ha, ha! Jo, en svensklärare. De är subjekt, alltså de som gör, har eller är något. Dem är objekt, alltså de som är föremål för en handling.( Numera så både skriver och säger man "dom", både när det handlar om subjekt och objekt men i bättre skrift, viktiga dokument kan man gärna fortfarande använda de och dem.) Jag träffade dem igår. De är jättetrevliga. Apropå var och vart. Var(plats) bor du? Vart(riktning) är du på väg?Pmusik skrev:
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 5 623 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 5 623 inlägg
Det var nog Tjorvens kille. Hon skulle ju gifta sig med en rörmokare, för de tjänade snuskigt med pengar😂E Eld skrev:
Mjukisbyxor kom redan på 60-talet, typ 1968...så det är väl föräldrarna som fick mjukisbyxor 68 som återanvände byxorna på sina barn 🤔torparavgrund skrev: