79 069 läst ·
219 svar
79k läst
219 svar
Otrevlig hantverkare
Jag är född 1988 och vill både försvara mig att det kan jag visst... och samtidigt sparka nedåt och säga det är de födda 1990 och senare som är körda. År 1990 föddes de första barnen som senare skulle ha mjukisbyxor på sig i skolan, då visste man att det gått utför.L lob skrev:
Jag skickade efter telefonkontakt, bilder på toaletten, modellbeteckning, innehållet bakom spolknappen och en video (på felet) till en rörfirma i närheten.
Röris åkte till Ahlsell för att beställa delar. De kunde inte få fram vilka reservdelar som behövdes så då åkte han till Dahls och där gjorde han en beställning.
Ungefär samtidigt skickade jag samma bilder inkl video till Gebrit och frågade vilka reservdelar som behövdes.
Gebrit svarade på 15 min och jag skickade vidare informationen till röris som då alltså redan beställt delar på Dahls.
Dagen efter svarade röris att det som han hade beställt var fel och att han för att få rätt delar behövde beställa dessa från Tyskland.
Det var då jag frågade om priset!
Röris åkte till Ahlsell för att beställa delar. De kunde inte få fram vilka reservdelar som behövdes så då åkte han till Dahls och där gjorde han en beställning.
Ungefär samtidigt skickade jag samma bilder inkl video till Gebrit och frågade vilka reservdelar som behövdes.
Gebrit svarade på 15 min och jag skickade vidare informationen till röris som då alltså redan beställt delar på Dahls.
Dagen efter svarade röris att det som han hade beställt var fel och att han för att få rätt delar behövde beställa dessa från Tyskland.
Det var då jag frågade om priset!
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 286 inlägg
Ja, nu blev det väl inget alls med denna röris?
Nä, parkråttorna brukar sällan ha stavar - och har dom det så är de korta och avbrutna. Inte åker de skidor heller utan de ligger snarare på ryggen när de färdas framåt. Det har gått utför(!) för skidåkningen ända sedan skidbalett försvann från OS!
Lika illa med språkkunskaperna i utförsåkning. Det brukar sluta med att man stakar sig och blir portförbjuden.mexitegel skrev: