Hej,
Jag skulle rensa min golvbrunn, och blev plötsligt orolig att det fanns något fel på konstruktionen och undrar om någon kan hjälpa mig. Vad jag förstår ska klämringen tryckas mot t.ex. en badrumsmanschett. När jag nu tittade så ser det ut som det är någon form av plastskikt som går ner på manschetten. Men givet att min kunskap om badrum är begränsad så är jag osäker på om det faktiskt är manschetten, eller kanske något annat och att allt därmed åtminstone inte ser väldigt fel ut.
Kan tillägga att det är mosaik på golvet
Jag skulle rensa min golvbrunn, och blev plötsligt orolig att det fanns något fel på konstruktionen och undrar om någon kan hjälpa mig. Vad jag förstår ska klämringen tryckas mot t.ex. en badrumsmanschett. När jag nu tittade så ser det ut som det är någon form av plastskikt som går ner på manschetten. Men givet att min kunskap om badrum är begränsad så är jag osäker på om det faktiskt är manschetten, eller kanske något annat och att allt därmed åtminstone inte ser väldigt fel ut.
Kan tillägga att det är mosaik på golvet
Redigerat:
Tack ändå 
För tydlighets skull om någon annan läser, inser jag att jag också uttryckte mig fel. Det ska såklart stå "När jag nu tittade så ser det ut som det är någon form av plastskikt som går ner på klämringen".
För tydlighets skull om någon annan läser, inser jag att jag också uttryckte mig fel. Det ska såklart stå "När jag nu tittade så ser det ut som det är någon form av plastskikt som går ner på klämringen".
Klicka här för att svara


