A ayda #1 Medlem · 2 inlägg igår 15:43 ayda Medlem 2 inlägg igår 15:43 #1 Hej Jag skulle behöva hjälp för att kunna öppna denna delen i bilden. Den är från Ikea märken Whirpool Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Redigerat: igår 15:49 #frys
Hej Jag skulle behöva hjälp för att kunna öppna denna delen i bilden. Den är från Ikea märken Whirpool Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
A ayda #2 Medlem · 2 inlägg idag 08:54 ayda Medlem 2 inlägg idag 08:54 #2 A ayda skrev: Hej Jag skulle behöva hjälp för att kunna öppna denna delen i bilden. Den är från Ikea märken Whirpool [bild] [video] Ingen som vet hur går det att öppna denna del? 😔
A ayda skrev: Hej Jag skulle behöva hjälp för att kunna öppna denna delen i bilden. Den är från Ikea märken Whirpool [bild] [video] Ingen som vet hur går det att öppna denna del? 😔
Düsseldorff #3 Byggnadsvårdare · Bromma · 3 163 inlägg idag 09:14 Düsseldorff Byggnadsvårdare Bromma 3 163 inlägg idag 09:14 #3 Flärparna som håller fast skalet syns ju tydligt. Använd en platt mejsel eller liknande.