Väggmonterad kontrollpanel till fläkt med justeringsreglage och riktningssymboler.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Åt vilket håll ska fläkten gå för att den ska kyla så mycket som möjligt?
 
V
Ditåt
 
V V70pappa skrev:
Ditåt
Jättekul
 
Jag tror hitåt.....
På sommaren vill man dra upp den svalare luften från golvet och på vintern trycka ner den varmare
 
Åt det håll det känns bäst.
Vår takfläkt i sovrummet blir behagligast med ditåt, eller snarare tvärt om.
Kör den så att den blåser mot taket och för ned luften vid huvudet när vi ligger i sängen. Hitåt, eller symbolen med kyla på min fläkt blåser luften rakt ned under fläkten och kyler endast där jag inte behöver kylas av :)
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.