10 075 läst ·
35 svar
10k läst
35 svar
Ombyggnad av klädkammare till kontor - prisuppskattning?
Fick tillbaks ett par offerter och samtliga låg mellan 40-50 000 kr inklusive allt, utan ROT-avdrag. Hälften av alla offertförfrågningar fick jag inte ens svar på. Eftersom totalkostnaden blev så mycket dyrare än vad jag hade tänkt lägga har jag i stället bestämt mig för att bygga allting själv.M MetteKson skrev:
Eftersom jag är nybörjare så håller jag på att göra en extremt detaljerad ritning, jag har inte erfarenheten att kunna ta problem på volley när dom kommer. Måste också stanna upp och läsa på väldigt mycket såklart. Men jag tycker det är kul än så länge
Har köpt en sänksåg och en överhandsfräs som start
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Ett litet tips innan affärerna öppnar i morgon: Köp skåp och hyllor i vitt eller ljusa färger!
Som det är på bilderna ser det mest ut som en krypta, dvs begravningsstämning.
Som det är på bilderna ser det mest ut som en krypta, dvs begravningsstämning.
Ska inte köpa något skåp eller hyllor, ska bygga själv! Sen antar att det är mest en smaksak. Är extremt allergisk mot "ljust & fräsh", vitt på vitt, osv. Mörka möbler mot vita väggar är hur resten av mitt hem är inrett och med rätt belysning ser det toppen ut!KnockOnWood skrev:
Vad är det för djup du ska ha då? Nu när du har shoppat sänksåg och fräs så har du ju finfina möjligheter att köpa stommar som är för djupa och kapa ner demO oddan skrev:
Klicka här för att svara