Det låter makalöst korkat alltihop måste jag säga.. Jag har inte sökt bygglov än så jag har inte så bra koll på detta. Skönt att få höra av d3m som kan detta
Det är absolut inte korkat... Det är väldigt bra! Det har med rättssäkerheten som sagt var!
Korkat var det förut, med gamla PBL. För då vann inte ett bygglov laga kraft så teoretiskt skulle det kunna överklagas när som. Åtminstone om det stred mot dp. Det är lite jobbigare