Vi har en gammal Grohe termostat-duschblandare av bimetalltyp. Inställningsvärdet har på senaste tiden drivit iväg ganska mycket och jag tror att det kanske är dags för rengöring. Vi har mjukt vatten så det är väl inte så mycket kalkavlagringar annars kanske en syretvätt vore lämplig. Eller kanske WD40 är bättre i detta fall?
Allmän rengöring och smörjning gissar jag men är mycket tacksam för alla tips.