Försöker sätta upp hyllor i källaren.
En fråga, finns det olika dimensioner på konsolerna? Alltså dem man sätter på väggen? Har tre st där. Är dem olika?
För jag får fenomenet att är hyllplanet rakt där uppe hyllplan 1, så är det snett där nere, hyllplan 3, hur?
Och sen blir det tvärtom. Rakt där nere så snett där uppe
En fråga, finns det olika dimensioner på konsolerna? Alltså dem man sätter på väggen? Har tre st där. Är dem olika?
För jag får fenomenet att är hyllplanet rakt där uppe hyllplan 1, så är det snett där nere, hyllplan 3, hur?
Och sen blir det tvärtom. Rakt där nere så snett där uppe
Du ser ut att ha blandat nya och gamla konsoller och väggskenor. De skiljer sig åt från tillverkare. T.ex. Elfa vs byggmax, mmT The_Nyll skrev:Försöker sätta upp hyllor i källaren.
En fråga, finns det olika dimensioner på konsolerna? Alltså dem man sätter på väggen? Har tre st där. Är dem olika?
För jag får fenomenet att är hyllplanet rakt där uppe hyllplan 1, så är det snett där nere, hyllplan 3, hur?
Och sen blir det tvärtom. Rakt där nere så snett där uppe
Ofta passar de på varandra men konsolllerna kan ha olika lutning.
Det är skenorna jag mena, är en gammal, en bolist och en biltema. Så det är dem som kan skilja sig alltså?T Tompafix skrev:
Ja tyvärr. Jag hade gamla skenor som dina gråa.och köpte nya på byggmax. De skiljer lite grann i avståndet mellan hålen.T The_Nyll skrev:
Man kan t.o.m. se på dina bilder att hålen inte stämmer efter ett tag utan hamnar ur fas.
Klicka här för att svara
