Ser man på filmen, är huset placerat i ett skuggigt läge och känns lite som sämsta läget på den platsen. Kanske därför det är svårt att finna någon köpare.
 
Lite skuggigt läge på förmiddagen, ja. Tittar man på valfri karttjänst så ser man att bryggan är byggd ganska rakt västerut, vilket borde betyda att filmen är tagen på förmiddagen. Bryggan och altanen (och resten av tomten) har således förmodligen helt fantastisk kvällssol.
Känns förmodligen ganska styvt för många att betala så mycket för huset när det säkert är upptrissat pris på grund av att en konstnär kladdat i huset. Är man ointresserad av just målningarna vill man förmodligen inte betala för dem när man helst vill måla över dem...
 
  • Gilla
Duttarmajster
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.