A Alexander PJ #1 Medlem · 1 inlägg 26 jan 2022 00:21 Alexander PJ Medlem 1 inlägg 26 jan 2022 00:21 #1 Tjena! Jag står inför att koppla jordad stickpropp med ojordad? takarmatur, se bild. Hur kopplar jag samtliga proppens sladdar N/L/PE, eller endast N/L? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #jordad #lamparmatur #ojordad #stickpropp
Tjena! Jag står inför att koppla jordad stickpropp med ojordad? takarmatur, se bild. Hur kopplar jag samtliga proppens sladdar N/L/PE, eller endast N/L? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
H hempularen #2 Moderator · Stockholm · 57 828 inlägg 26 jan 2022 01:43 hempularen Moderator Stockholm 57 828 inlägg 26 jan 2022 01:43 #2 Koppla alla 3. Du har ju en jordsymbol på kopplingen, troligen går det upp en plåtflik i den kopplingsklämman på "lampsidan". Hoppas du har koll på vilken av trådarna som är jord? Annars kan det bli farligt.
Koppla alla 3. Du har ju en jordsymbol på kopplingen, troligen går det upp en plåtflik i den kopplingsklämman på "lampsidan". Hoppas du har koll på vilken av trådarna som är jord? Annars kan det bli farligt.