Hej! Har lagt spångolv på gammalt bjälklag som har en annan höjdskillnad och lutning mot ett annat rum.
Hur gör jag för att få golvet jämnt mot det andra rummet? Är just nu en lutning på 1cm på ca 3.5m(rummets bredd). Ska man flytspackla bara eller hälla ut sand eller finns det någon annan bra lösning? Tack!

Mvh Kuruten
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.