Huset är ett Anebyhus från 1979. Det är väl reglar i mellanbjälklaget som sticker upp. Måste jag flytspackla eller kan man hyvla ner reglarna som sticker upp? En golvfirma har varit här och tittat men tackade nej till jobbet och därför vill jag ta reda på hur jag kan göra det själv.