Hur stora ojämnheter kan man acceptera? Som jag har det nu är golvet gjutet med fall och allt i Maxit 318 och sedan spacklat med lite fix för att bli av med porer etc.
Runt brunnflänsen är det dock lite ojämnt. Måste jag ta till stämjärnet och hugga lite för att sedan spackla med fix? På själv flänsen får det inte vara något spackel alls eller hur?
Runt brunnflänsen är det dock lite ojämnt. Måste jag ta till stämjärnet och hugga lite för att sedan spackla med fix? På själv flänsen får det inte vara något spackel alls eller hur?
Slipa lite vettja med tanke på att ni på några ställen har spacklet någon/några millimeter högre än brunnsflänsen (ex. bild 1). Då skulle ni få bort ojämnheterna och samtidigt få bort det lilla trappsteget till flänsen som ej bör vara där. Inget bruk på flänsen.
Klicka här för att svara


