Jag ska lägga trall, men märker att betonggolvet på balkongen inte är helt plant — särskilt mot fasaden där det blir en rundning (se bild).
Vad är bästa/enklaste sättet att fixa detta för att kunna lägga reglarna? Och hur noga behöver man vara med att reglarna ligger helt plant över resterande delar av balkongytan där det förekommer mindre nivåskillnader? Har försökt leta/söka mig fram men inte riktigt hittat nåt.
Kan man tänka sig kombikilar eller liknande, eller finns det nåt annat ni rekommenderar?
Tusen tack!
