437 547 läst ·
5 734 svar
438k läst
5,7k svar
Odlingshörnan..
Husägare
· Uppsala
· 732 inlägg
Den BÖR ju bli rosa i nån variant.. då den hette pink petticoat typ när jag köpte den (köpt rotbit från England el holland).. och den har inte varit planterad ute i det fria än!Mathildatiger skrev:
Aklejor ute i "det fria" brukar ju kunna korsa sig sedan och bli alla möjliga kombos, om man har flera
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 655 inlägg
Husägare
· Uppsala
· 732 inlägg
Idag har jag sått gurkan, squashen och majsen. Samt mer sallad. Så nu är det bara bönorna kvar av vårsådden.
Husägare
· Uppsala
· 732 inlägg
Jag brukar bara ha busktomater, men i år har vi en hög sort som min son vill odla.
Ganska intressant att följa deras olika utveckling. 😀
De är sådda samtidigt och står i lika stora krukor.
Har inte lyckats lista ut hur jag ska avhärda de höga utan att de välter. 🤔
Ganska intressant att följa deras olika utveckling. 😀
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
De är sådda samtidigt och står i lika stora krukor.
Har inte lyckats lista ut hur jag ska avhärda de höga utan att de välter. 🤔




