436 585 läst ·
5 719 svar
437k läst
5,7k svar
Odlingshörnan..
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 006 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 006 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 615 inlägg
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 006 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 006 inlägg
Hade 20 plantor men på för liten yta så i augusti tog jag bort tre-fyra stycken för det var vara ett hav av blast. Några stycken har gått i blom innan det blivit huvud att skörda. Verkar bli tre huvuden totalt vi kan skörda.13th Marine skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 615 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 615 inlägg
Extremt farlig o ovanlig bacill, fick op direkt när de hittade den13th Marine skrev:
.. som om det inte var nog gick sövningen först åt helskotta, de fick panikväcka mig innan de hunnit börja op, för min ena lunga stängde sig helt och den andra var på väg att göra samma sak
Nära döden ggr 2
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 615 inlägg
Oj, jag vet inte vad mer jag ska skriva än beklagar.Snigla skrev:
Extremt farlig o ovanlig bacill, fick op direkt när de hittade denden hade satt sig illa och bråkat med omgivningen.. fick ta bort livmoder, äggstockar…ja hela paketet och en del av bukvävnaden
.. som om det inte var nog gick sövningen först åt helskotta, de fick panikväcka mig innan de hunnit börja op, för min ena lunga stängde sig helt och den andra var på väg att göra samma sak
Nära döden ggr 2![]()
Samtidigt är jag glad över att det ändå upptäcktes och att vi fått behålla dig!
Vet att min mamma fick operera bort äggstockar och livmoder, nu kan jag tyvärr inte förmedla kontakt om du velat