437 547 läst ·
5 734 svar
438k läst
5,7k svar
Odlingshörnan..
Denna tomat är namnlös.. hittades rullande på backen.. nu har den fått mogna inne!
Nu är den dessutom uppäten
Snygg, söt i smaken.. lite mossig inuti (dvs inte fast).. inte alltför blaskig.. god!
Tyckte hunden med! (hon är en riktig tomatnörd)
Nu är den dessutom uppäten
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Snygg, söt i smaken.. lite mossig inuti (dvs inte fast).. inte alltför blaskig.. god!
Tyckte hunden med! (hon är en riktig tomatnörd)
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 654 inlägg
Idag skördade vi än mer broccoli, två vitkålshuvuden samt den första brysselkålen!
Igår provade vi kiwanon, det var intressant, tänk typ passionsfrukt, fast det smakade banan.
Igår provade vi kiwanon, det var intressant, tänk typ passionsfrukt, fast det smakade banan.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 654 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 654 inlägg
Ja, det var rejält.Snigla skrev:
Fick plantan för två år sedan, när den flyttades till sin plats förra året så var den inte jättestor, men i år har den tagit sig till en rejäl buske.
Men det blev också hela två frukter
Bild från juli förra året:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 654 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 654 inlägg
Jag hade väldigt många hästar runtomkring och kunde fått hur mycket gödsel som helst. Men alla år var det fullt med mördarsniglar och ägg i , så det ville man inte ha.13th Marine skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 654 inlägg







