1 665 läst ·
18 svar
2k läst
18 svar
och även vi har fått tomt
Hej,
Har släkting som bygger i Habo. E-tomten är ju en av de som får bäst läge
dessvärre så ligger den ju på flacken vilket ju medför att det finns mycket vatten där. 
3,5 är mycket pengar men det är inte mer än vad det kommer att kosta i Lomma hamn så det kanske inte är helt orimligt ändå.
Två frågor,
1) Du räknar på 1,77 för huset - låter mycket för ett hus på 135 kvm
2) Jag trodde att kommunen var motståndare till integrerade garage där, hardu fått annat besked från kommunen eller?
Har släkting som bygger i Habo. E-tomten är ju en av de som får bäst läge
3,5 är mycket pengar men det är inte mer än vad det kommer att kosta i Lomma hamn så det kanske inte är helt orimligt ändå.
Två frågor,
1) Du räknar på 1,77 för huset - låter mycket för ett hus på 135 kvm
2) Jag trodde att kommunen var motståndare till integrerade garage där, hardu fått annat besked från kommunen eller?
Vi har inte bestämt oss ännu men det mesta tyder på att vi kommer att bygga.
Integrerat garage är att glömma.Vi har varit i kontakt med flertalet byggare och bästa pris vi fått är för ett 1planshus på 131kvm med carport och tegelfasad och ca 50 000 kr i tillvall är 1 830 000 kr
ålning till det huset kostar sen 135 000 kr + 80 000 kr till ombyggnad och förstärkning av plattan
Integrerat garage är att glömma.Vi har varit i kontakt med flertalet byggare och bästa pris vi fått är för ett 1planshus på 131kvm med carport och tegelfasad och ca 50 000 kr i tillvall är 1 830 000 kr
Klicka här för att svara