Den är reglad i genomsnitt med i genomsnitt ca 26 cm mellanrum, det varierar lite. Kanske det är just det som är cc300, 25.5+4.5cm=cc300?
Det var tidigare spånskiva som jag rev bort, och det är klart att den är mindre stabil efter att skivan är borta, men jag oroar mig ändå för stabiliteten. Det känns som en bra ide att regla mer och samtidigt limma dessa nya reglar från båda sidor. Och kanske jag skall sätta upp nya kortlingar lite bredare 45*70 limmade däremellan också. Jag känner också att det är bra ide att limma skivan. Är det någon skiva som är stabilare än de andra av skivorna som är godkända för våtrum?
Tack för engagemanget, det är ett fint forum. Jag har gått och funderat ett tag hur jag skall göra.