Speciellt nu under vinterhalvåret, då så många diskussioner handlar om uppvärmning och isolering, saknar jag att så många avstår från att skriva var de bor.
Så allra minst landskap tycker jag borde vara en obligatorisk uppgift.
(Landskap är bättre än län/region, för landskap är lite mindre geografiskt, fast län kanske funkar bättre för stockholmare

)
Gärna ordnat med en lista att välja från, så det blir enhetligt.
Vad tycker ni andra?