Skulle man kunna tänka sig att BH förvarnade innan hela sajten dyker för en uppdatering?

Lagom kul att skriva ett långt inlägg som sedan bara går upp i rök. :mad:
 
Ursäkta. Så ska det inte vara.

Jag tappade själv ett blogginlägg jag hade författat nu.

Jag ska se hur vi kan hantera uppdateringar bättre i framtiden. Det har blivit en hel del på sistone i och med att vi försöker få upp hastigheten på sajten.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.