2 308 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Nytt vattenlås till en 80-tals brunn?
Jo, det luktar illa i badrummet ibland. Jag hoppas att det är lätt åtgärdat med typ ett nytt vattenlås. I annat fall kanske en renovering av badrummet är ett måste. Badrummet gjordes om 1986 efter en läcka och är nu ganska slitet, men jag skulle vilja vänta med en renovering ett antal år...
Jag har rensat i golvbrunnen flera gånger och den dåliga lukten har snart varit tillbaka.
Ärligt talat vet jag inte hur vattenlåset ska se ut och om det är möjligt att ta bort.....:blushing:
Kanske måste ta in en expert som kan avgöra vad som behöver göras.
Jag har rensat i golvbrunnen flera gånger och den dåliga lukten har snart varit tillbaka.
Ärligt talat vet jag inte hur vattenlåset ska se ut och om det är möjligt att ta bort.....:blushing:
Ser du vatten när du tittar ner i brunnen?Mig2006 skrev:Jo, det luktar illa i badrummet ibland. Jag hoppas att det är lätt åtgärdat med typ ett nytt vattenlås. I annat fall kanske en renovering av badrummet är ett måste. Badrummet gjordes om 1986 efter en läcka och är nu ganska slitet, men jag skulle vilja vänta med en renovering ett antal år...
Då har du ett vattenlås.
Du behöver inte ta dit någon expert, det räcker nog med grannen.
Klicka här för att svara