2 617 läst ·
17 svar
3k läst
17 svar
Nytt tvättställ men felborrad från fabrik?
Senaste svaret är från 27 mars att de ska skicka en ny diskbänk - jag svarade att det behövs inte och sen dess har det inte varit någon kontakt. Dock skrev jag till dem igår om de har en extra spegel för jag lyckades repa sönder spegeln som ingick i paketet. Självklart kan jag inte belasta dem för mina dumheter men svaren man får känns lite frånvarande från kontexten, och verkar inte beröra mina frågor.
Iallafall så fick till de sista detaljerna igår i och med att spegeln kom upp och i det stora hela har jag lärt mig något och nästa gång köper jag nog hellre från Bauhaus.
Iallafall så fick till de sista detaljerna igår i och med att spegeln kom upp och i det stora hela har jag lärt mig något och nästa gång köper jag nog hellre från Bauhaus.
Medlem
· Västmanland
· 174 inlägg
Vi kan skicka en ny diskbänkHolypain skrev:
Senaste svaret är från 27 mars att de ska skicka en ny diskbänk - jag svarade att det behövs inte och sen dess har det inte varit någon kontakt. Dock skrev jag till dem igår om de har en extra spegel för jag lyckades repa sönder spegeln som ingick i paketet. Självklart kan jag inte belasta dem för mina dumheter men svaren man får känns lite frånvarande från kontexten, och verkar inte beröra mina frågor.
- det behövs inte
= ärendet avslutat
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 835 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 835 inlägg
Du reklamerar ett tvättställ och de vill skicka en ny diskbänk?Holypain skrev:
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Kan man tillfälligt koppla om ett gjutjärnsavlopp till nytt markavlopp
Vatten & Avlopp -
Använda befintliga rör till nytt tvättställ i badrum
Badrum -
Nytt tvättställ, dra avlopp till bef. golvbrunn i isolerad platta på mark?
Vatten & Avlopp -
Byta befintligt tvättställ mot ett nytt?
Badrum -
nytt tvättställ plast eller metall i "kröken"?
Vatten & Avlopp