Hej alla fantaster...
Har precis köpt mig en Albin 216 som stått oanvänd i tjugo år. Pannan har aldrig varit eldad och är i orört skick men jag saknar ett rökrör.
Har någon något tips om hur jag går till väga. Albin är ju utplånat från jordens yta, finns knappt att läsa om på webben ens. Kan det finnas något reservdelslager någonstans eller måste jag låta någon svetsa ihop ett nytt?
Tacksam för tips...