Hej alla fantaster...

Har precis köpt mig en Albin 216 som stått oanvänd i tjugo år. Pannan har aldrig varit eldad och är i orört skick men jag saknar ett rökrör.

Har någon något tips om hur jag går till väga. Albin är ju utplånat från jordens yta, finns knappt att läsa om på webben ens. Kan det finnas något reservdelslager någonstans eller måste jag låta någon svetsa ihop ett nytt?


Tacksam för tips...
 
Bump.......
 
Jag har just kastat ut min albin från -73, du kan få mitt rör om du vill.:) Men det är rostigt och saknar en lucka som behövdes till annat... Men det är fort gjort att låta någon svetskunnig fixa ett. Har just monterat in ett specialgjort till min nya panna.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.