Håller som mest på att ta bort dekorationsbjälkar i vårat innertak. Nu sitter det furutak där jag tänkt släta ut med renoveringsgips. Vad rekommenderar ni angående taket. Gips spackla in pappremsor i skarvarna och sedan måla. Alt att man på gipset sätter någon form av armeringsduk. Vi vill ju ha ett fint och slätt tak. Vad rekommenderas?