Håller som mest på att ta bort dekorationsbjälkar i vårat innertak. Nu sitter det furutak där jag tänkt släta ut med renoveringsgips. Vad rekommenderar ni angående taket. Gips spackla in pappremsor i skarvarna och sedan måla. Alt att man på gipset sätter någon form av armeringsduk. Vi vill ju ha ett fint och slätt tak. Vad rekommenderas?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.