Villhöver nytt innertak. Måste man sätta ny glesplanel mellan det gamla och nytt. Eller måste det gamla ner? Eller kan man sätta nya skivor rätt över det som är där nu? Öppnar och tittat, sitter glespanel 30 ovanför furutaket.
Vill ha norgips plan för att få det helt slätt. Är mkt släpljus. Någon som provat?
Vill ha norgips plan för att få det helt slätt. Är mkt släpljus. Någon som provat?
Det går att skruva gipset direkt i befintligt innertak. Men man bör då skruva så man skruvar genom panel och i glespanelen.
Men är det värt det? Jag skulle aldrig ge mig på att spackla det där själv med släpljuset som är.
Det krävs ett riktigt proffs för det.
Men är det värt det? Jag skulle aldrig ge mig på att spackla det där själv med släpljuset som är.
Det krävs ett riktigt proffs för det.
Ok bra. Är så jag helst vill göra. Lämnar nog över spacklandet och slipandet till ett proffs ja.maah skrev:
Klicka här för att svara
