Kommer inte orka med en renovering av tvättstugan (i källaren) detta år heller...
(isåfall skulle det bli totalrenovering, nytt avlopp osv osv)
Vill däremot plocka bort plastmattan som legat där sedan 70-talet.
Första tanken var att ta bort mattan, slipa golvet och lägga på en olja eller
liknande för att behålla betongstrukturen.
Iden har jag nog redan skippat då det blir ganska kallt att gå direkt på betonggolvet.
Lägga dit en platonmatta och en plastmatta på det? Kan det vara något? Tips på budgetlösning mottages tacksamt!