1 098 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Nytt badrum.Kostnad
När jag skriver nytt badrum så menar jag nytt.
Har endsat badum i källaren, huset från 1921. Funderar på att göra badrum på första plan. Kostnad? Avlopp, vatten, el hela tjiddevippen. Någon som vet? 100 Tkr? 200Tkr?
Tacksam för svar.
Har endsat badum i källaren, huset från 1921. Funderar på att göra badrum på första plan. Kostnad? Avlopp, vatten, el hela tjiddevippen. Någon som vet? 100 Tkr? 200Tkr?
Tacksam för svar.
eson.
Var det med avlopp, vattenledningar och allt?
Inte så dj-vla dyrt ändå.
Jag menar bara renovera ett befintligt badrum kostar 50-60Tkr.
Var det med avlopp, vattenledningar och allt?
Inte så dj-vla dyrt ändå.
Jag menar bara renovera ett befintligt badrum kostar 50-60Tkr.
Hej
Detta är inte färska siffror, men 1997 byggde vi om våra våtutrymmen hemma.
På övervåningen byggde vi om hela badrummet. Flyttade avlopp mm. Vi satte in hörnbadkar som vi kaklade in, dubbla tvättställ, golvvärme, klinkers på golv och i övrigt helkaklat.
I källaren byggde vi en ny dusch. satte in en toalett och tvättställ (fanns inte tidigare) klinkers och helkaklat. I tvättstugan la vi in klinkers och flyttade lite väggar och satte igen en dörr.
Jag lejde ut hela jobbet vilket gick lös på ca. 200 kkr.
Då hade jag en kille som stod för hela jobbet och koordinerade rörkrökare och el-killar.
Det blev kanonbra. Jag ångrar det inte
Detta är inte färska siffror, men 1997 byggde vi om våra våtutrymmen hemma.
På övervåningen byggde vi om hela badrummet. Flyttade avlopp mm. Vi satte in hörnbadkar som vi kaklade in, dubbla tvättställ, golvvärme, klinkers på golv och i övrigt helkaklat.
I källaren byggde vi en ny dusch. satte in en toalett och tvättställ (fanns inte tidigare) klinkers och helkaklat. I tvättstugan la vi in klinkers och flyttade lite väggar och satte igen en dörr.
Jag lejde ut hela jobbet vilket gick lös på ca. 200 kkr.
Då hade jag en kille som stod för hela jobbet och koordinerade rörkrökare och el-killar.
Det blev kanonbra. Jag ångrar det inte
Jepp rubb som stubb....det behöver inte bli så dyrt. Anlita ett en mans företag och du kommer att märka att prisskillnaden är stor jämfört med ett större företag.ParkaKungen skrev:
Klicka här för att svara