Jag skall börja göra iordning en tomt. Just nu är det bara hällmark bestoende av kalksten. Det blir skogsröjning och markarbeten men jag funderar på avloppet. Jag antar att jag måste spränga. Har inte kollat riktigt hur marken ser ut. Någon som har gjort något liknande. Trekammarbrunn?