Första steget mot premie kategori C.
😍😇
En hand hÄller en Bosch Professional GDS 18V-750 C skruvdragare framför en verktygslÄda. En katt nosar pÄ lÄdan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Finns en klar plan för att passera 7187,5:- innan 260430.

• Gilla
  • Wow
Tokslut och 6 till
  • Laddar…
Ossian K Olsson
FredrikR FredrikR skrev:
😍😇
[bild]
Ja köper du inte Bosch blÄ för mer Àn 7187,5 kr innan 26 april 2030 blir vi oroliga för dig ;)

• Haha
Tokslut och 5 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
😍😇
[bild]
Den dĂ€r kommer du bli nöjd med👍. Vad blir det mer?😅

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Den dĂ€r kommer du bli nöjd med👍. Vad blir det mer?😅
Som landet ligger nu:

GRC och GBL800. 🙂

• Gilla
trojlee
  • Laddar…
Blev riktigt sugen pÄ ett par nya grejer. Har batterierna Àndrat sig nÄgot sen 2014? AlltsÄ om de batterierna passar pÄ dagens maskiner?

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
AlltgÄr AlltgÄr skrev:
Blev riktigt sugen pÄ ett par nya grejer. Har batterierna Àndrat sig nÄgot sen 2014? AlltsÄ om de batterierna passar pÄ dagens maskiner?
Dom har inte förĂ€ndrats, kontaktmĂ€ssigt sett. 👍🙂

• Gilla
AlltgÄr
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Dom har inte förĂ€ndrats, kontaktmĂ€ssigt sett. 👍🙂
Nice, tackar! Vill GOP, GST, GSB. Givetvis har jag redan motsvarande verktyg med nĂ€tdrift 👌

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Behöver tips.
Ska köpa en borrhammare 18v för blir tokig pÄ sladd. Inga tunga bilningsjibb ska göras sÄ behöver inte vara nÄgon vÀrsting. VÀldigt svÄrt att se vilken modell man ska ha ?

• Gilla
AlltgÄr
  • Laddar…
Har lboxx-arna nÄgot vÀrde? Inget behov av mina dÄ verktygen förvaras pÄ annat sÀtt

Ossian K Olsson
F Fixarjon skrev:
Har lboxx-arna nÄgot vÀrde? Inget behov av mina dÄ verktygen förvaras pÄ annat sÀtt
Sett de pÄ Marketplace för allt mellan 200 kr för de vanliga upp till 500 för de lite större.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
F Fixarjon skrev:
Behöver tips.
Ska köpa en borrhammare 18v för blir tokig pÄ sladd. Inga tunga bilningsjibb ska göras sÄ behöver inte vara nÄgon vÀrsting. VÀldigt svÄrt att se vilken modell man ska ha ?
GÄr i samma tankar. Jag vill ha minst 25 mm eftersom det blir en del hÄl i betongbjÀlklaget för pex med skyddsrör framöver. Har kollat pÄ GBH 18V-26. Ser nice ut.

GBH 18V-26 och 26F Àr trevliga maskiner, jag har tvÄ st och Àr mkt nöjd med dom för storleksklassen. Pratar vi mÄnga hÄl kanske man skulle övervÀga en modell större, 18V-34'an. Har en sÄn ocksÄ och det Àr ju KLART mer frÀs i den maskinen, dock Àr den ju ocksÄ rejÀlt mkt klumpigare, och priset Àr markant högre. 26'an Àr en riktigt bra allroundmaskin, anvÀnt den till en hel del bilning/plattborttagning med utan problem.

• Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
mrVoodoo mrVoodoo skrev:
GBH 18V-26 och 26F Àr trevliga maskiner, jag har tvÄ st och Àr mkt nöjd med dom för storleksklassen. Pratar vi mÄnga hÄl kanske man skulle övervÀga en modell större, 18V-34'an. Har en sÄn ocksÄ och det Àr ju KLART mer frÀs i den maskinen, dock Àr den ju ocksÄ rejÀlt mkt klumpigare, och priset Àr markant högre. 26'an Àr en riktigt bra allroundmaskin, anvÀnt den till en hel del bilning/plattborttagning med utan problem.
HÄller med Dig. Har ocksÄ en GBH18V-26F med GDE18V-16 dammsugare. Köpte denna kombo för 3500:- ett par Är sedan. SuverÀnt bra i en av mina döttrars moderna lÀgenhet med glashÄrda betongvÀggar. Mjukstarten Àr vÀrd guld. För utomhusjobb för uppriktning av gamla knÀckstensmurar med grova armeringsjÀrn anvÀnder jag min bosch GBH 2-28F med mycket lÄnga borr

Jonas Persson
  • Gilla
SalK
  • Laddar…
Nya, lilla tigersÄgen GSA 18V-24 pÄ all time low, iaf med L-boxx:

https://amzn.eu/d/24wnp7F

1609 kr (1608 kr utan)

• Gilla
poba53 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.