Är pripps blå PRO eller EXPERT? 😂

• Haha
trojlee och 1 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Är pripps blå PRO eller EXPERT? 😂
I
II
III
Beror på..
😇🍻

Hur lång tid brukar det ta innan man får något svar på ok/nok för pro deal begäran?

Jag har fått direkt meddelande att begäran gjorts och sedan besked att det godtagits efter 2-3 veckor med en garantifaktura på 0:-. Sedan har det tagit några dagar tills det levererats hem till dörren

Ok, då är det nog bara att vänta några dagar till alltså 🙂

Den har blivit dyr den där men har man batterier så är det bara att slå till. Det är en ofantligt mycket bättre skruvdragare än modellerna med fast chuck, om man bara ser till vanligt skruvande. Med chuck på är balansen på dessa maskiner rätt konstig tycker jag.

Öppnade JBL högtalaren jag vann i somras först idag.
Blev positivt överraskad när jag såg detta.
Blå högtalare med texten "Bosch Expert" på framsidan, placerad ovanpå en annan enhet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Trodde den var helt original från JBL.
😂☝️

• Gilla
Wirre740 och 3 till
  • Laddar…
LevaLivet LevaLivet skrev:
Ok, då är det nog bara att vänta några dagar till alltså 🙂
Jag lade en ny begäran om ett GBA18V4Ah gratisbatteri ikväll och fick ett meddelande att leveranstiden nu kan vara upp till 3 månader pga stor efterfrågan

P poba53 skrev:
Jag lade en ny begäran om ett GBA18V4Ah gratisbatteri ikväll och fick ett meddelande att leveranstiden nu kan vara upp till 3 månader pga stor efterfrågan
Så stod det redan för tre veckor sedan när jag la in min ansökan om ett ProCore-batteri men vad jag förstod så gällde det bara standardbatterierna så förhoppningsvis får jag mitt snart.

Sist jag ansökte mailade jag efter en månad och frågade, jag fick inget svar men ett par dagar senare plingade det i telefonen att jag hade ett paket att hämta...

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Nu har jag fått svar på min ansökan och det är tydligen lång leveranstid även på ProCore-batterierna :(

Vänligen observera att leveranstiderna är längre än vanligt på grund av det rådande världsläget. Tyvärr är den valda belöningen för närvarande slutsåld. Vi ber därför om din förståelse och lite tålamod. Så snart din belöning är tillgänglig igen skickar vi den till dig, men så småningom kan det ta upp till tre månader.

• Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
Vore tacksam om vi kunde dela med oss av lite schyssta Black week/friday erbjudanden. 😀
det enda jag lyckats konstatera är att GOP 18V-34 (som jag är sugen på) gått upp 700 kr hos Amazon. 👎

Ossian K Olsson
S SalK skrev:
Vore tacksam om vi kunde dela med oss av lite schyssta Black week/friday erbjudanden. 😀
det enda jag lyckats konstatera är att GOP 18V-34 (som jag är sugen på) gått upp 700 kr hos Amazon. 👎
Bild med prisjämförelse över tre dagar, inklusive Black Friday, och skådespelare i krigsmålning som säger "HOLD" och "NOW".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Samma här! Funderar på en kantfräs men den har gått upp 500kr 😂

• Haha
  • Gilla
SalK och 6 till
  • Laddar…
Medans vi väntar... Tycker ni det är stor skillnad på GOP 18V-34 och GOP 18V-28? 🤓

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.