170 086 läst ·
1 190 svar
170k läst
1,2k svar
Nyheter - Bosch 18V
Till Pripps ska du ha denna:mexitegel skrev:
https://www.amazon.se/Bosch-flasköppnare-hobbyrummet-ergonomiskt-skruvmejselhandtag/dp/B0DSWDNFK9
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den har blivit dyr den där men har man batterier så är det bara att slå till. Det är en ofantligt mycket bättre skruvdragare än modellerna med fast chuck, om man bara ser till vanligt skruvande. Med chuck på är balansen på dessa maskiner rätt konstig tycker jag.
Så stod det redan för tre veckor sedan när jag la in min ansökan om ett ProCore-batteri men vad jag förstod så gällde det bara standardbatterierna så förhoppningsvis får jag mitt snart.P poba53 skrev:
Sist jag ansökte mailade jag efter en månad och frågade, jag fick inget svar men ett par dagar senare plingade det i telefonen att jag hade ett paket att hämta...
Nu har jag fått svar på min ansökan och det är tydligen lång leveranstid även på ProCore-batterierna 
Vänligen observera att leveranstiderna är längre än vanligt på grund av det rådande världsläget. Tyvärr är den valda belöningen för närvarande slutsåld. Vi ber därför om din förståelse och lite tålamod. Så snart din belöning är tillgänglig igen skickar vi den till dig, men så småningom kan det ta upp till tre månader.