200 336 läst ·
1 497 svar
200k läst
1,5k svar
Nyheter - Bosch 18V
Bra pris på procore batteri på amazon. 10 % extra rabatt om man klickar i rutan "använd kupong". Då blir det 578 kr istället för 642.
https://amzn.to/4mQl3Ud
https://amzn.to/4mQl3Ud
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 303 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 303 inlägg
Få Pro deal med flera kvittonOssian K Olsson skrev:
Hej
Jag har fått svar gällande Pro deals med flera kvitton. Jag mailade kundtjänsten som återkom till mig samma dag. Killen som hjälpte mig var väldigt trevlig och sa att det inte var några problem och att de tex i Norge hade det som "standard" att det fungerade med flera kvitton. Han sa att tex att vanliga case är om någon köpt ett verktyg i en butik som inte har verktyg 2 som finns i butik 2.
Här är guiden
1. Köp verktygen från de butikerna som deltager, det var det viktigaste och så hade jag gjort.
2. Gå in på sidan och registrera dig för Pro deals.
Nu det viktiga
3. Regga verktygen
4. När man skriver in summan skriver man in den totala summan för samtliga köp men man bilägger bara kvittot för det dyraste.
5.1 Har man reggat kvittot för resterande maskiner i Bosch-appen så kommer de titta där och se att allt är okej
5.2 Har man inte regga kvittona där kommer de kontakta dig och be om kvittona.
6. Ansökan blir godkänd och premien skickas.
Lysande information, det innebär ju att jag kan få ännu fler batterier! (för 30st räcker ju inte.....🙈)Ossian K Olsson skrev:
Få Pro deal med flera kvitton
Hej
Jag har fått svar gällande Pro deals med flera kvitton. Jag mailade kundtjänsten som återkom till mig samma dag. Killen som hjälpte mig var väldigt trevlig och sa att det inte var några problem och att de tex i Norge hade det som "standard" att det fungerade med flera kvitton. Han sa att tex att vanliga case är om någon köpt ett verktyg i en butik som inte har verktyg 2 som finns i butik 2.
Här är guiden
1. Köp verktygen från de butikerna som deltager, det var det viktigaste och så hade jag gjort.
Nu det viktiga
3. Regga verktygen
4. När man skriver in summan skriver man in den totala summan för samtliga köp men man bilägger bara kvittot för det dyraste.
5.1 Har man reggat kvittot för resterande maskiner i Bosch-appen så kommer de titta där och se att allt är okej
Jag gjorde i princip så under vårens pro deals kampanj (den som slutade 30 april) men blev nekad. Hade köpt en massa bosch 18v till rejäl rabatt på Bauhaus utförsäljning men vid olika tillfällen. Totalt skulle jag kommit upp till största batteriet. Enda skillnaden mot ditt scenario är att jag tog ett kort på samtliga kvitton uppradade. Ska tilläggas att texten på Bauhaus små fysiska kvitton är väldigt intetsägande. Står typ bara tigersåg, slipmaskin osv.Ossian K Olsson skrev:
Få Pro deal med flera kvitton
Hej
Här är guiden
Nu det viktiga
3. Regga verktygen
Här är svaret jag fick:
Efter att ha granskat de uppgifter du har skickat har ditt anspråk avvisats.
Det har avvisats på grund av följande skäl:
Priset på den köpta produkten är för lågt eller kan inte identifieras i det uppladdade dokumentet. För att ansökan ska godkännas måste den köpta produkten ha kostat minst det lägsta nettopris som anges i kampanjens villkor och priset måste kunna identifieras på fakturan.
När du uppfyller alla deltagarkriterier (se användarvillkoren) vänligen skicka in ditt anspråk här.
Vi beklagar eventuella besvär som uppstått. Tack för att du förstår.
Vänliga hälsningar,
Bosch Professional
Syntes inte pris och datum på respektive kvitto menar du?T thgamaliel skrev:Jag gjorde i princip så under vårens pro deals kampanj (den som slutade 30 april) men blev nekad. Hade köpt en massa bosch 18v till rejäl rabatt på Bauhaus utförsäljning men vid olika tillfällen. Totalt skulle jag kommit upp till största batteriet. Enda skillnaden mot ditt scenario är att jag tog ett kort på samtliga kvitton uppradade. Ska tilläggas att texten på Bauhaus små fysiska kvitton är väldigt intetsägande. Står typ bara tigersåg, slipmaskin osv.
Här är svaret jag fick:
Efter att ha granskat de uppgifter du har skickat har ditt anspråk avvisats.
Det har avvisats på grund av följande skäl:
Priset på den köpta produkten är för lågt eller kan inte identifieras i det uppladdade dokumentet. För att ansökan ska godkännas måste den köpta produkten ha kostat minst det lägsta nettopris som anges i kampanjens villkor och priset måste kunna identifieras på fakturan.
När du uppfyller alla deltagarkriterier (se användarvillkoren) vänligen skicka in ditt anspråk här.
Vi beklagar eventuella besvär som uppstått. Tack för att du förstår.
Vänliga hälsningar,
Bosch Professional
Jag fick riktiga A4 kvitton från Bauhaus i och med att jag beställde deras paketerbjudande. Jag betalade iofs över nätet samt bad dem byta ut cirkelsågen till en med skena och betala mellanskillnaden. Jag fick då 2 stora kvitton. Det medförde att jag kunde ansöka om 2 batteri som kommer hem imorgon. Ett 4ah och ett 5.5ah.
Jag frågade nyligen och fick svar att det måste vara på samma kvitto. Hade velat ha det stora 5.5ah. tråkigt att dom hellre skickar 2 små.
Däremot brukar dom ändå vara snäll och godkänna även om det är under värdet, har hänt mig några ggr nu.
Däremot brukar dom ändå vara snäll och godkänna även om det är under värdet, har hänt mig några ggr nu.
Så här står det under rubriken vanliga frågor och svar på Pro Deals sidan på nätet:FredrikR skrev:
Kan jag utnyttja denna PRO Deal om jag köper flera verktyg och det sammanlagda värdet överstiger 2 290 SEK (exkl. moms) eller 4 010 SEK (exkl. moms)?
Ja, du kan köpa flera Bosch Professional 18V-produkter för att nå en eller båda prisgränserna i kampanjen. Alla produkter du köpt som du vill utnyttja för ett erbjudande ska vara på en och samma faktura. Men kom ihåg att varje köp på fakturan endast kan användas en gång.
Ok ok.T thgamaliel skrev:Så här står det under rubriken vanliga frågor och svar på Pro Deals sidan på nätet:
Kan jag utnyttja denna PRO Deal om jag köper flera verktyg och det sammanlagda värdet överstiger 2 290 SEK (exkl. moms) eller 4 010 SEK (exkl. moms)?
Ja, du kan köpa flera Bosch Professional 18V-produkter för att nå en eller båda prisgränserna i kampanjen. Alla produkter du köpt som du vill utnyttja för ett erbjudande ska vara på en och samma faktura. Men kom ihåg att varje köp på fakturan endast kan användas en gång.
Är nog jag som slarvläste här i tråden. 🙃