nanowire nanowire skrev:
Vet inte riktigt vad du menar men att de borrar bra är ju givet, jag använder heller sällan större maskin till det. Men när det gäller att bila med passar storleken på en sådan mindre maskin (runt 2 J) bra till kakel/klinker (apropå din fråga om hur mycket bilning man får)😊
Ah, du menade bilning. Jag förstår, trodde du menade borra i kakel 😮😆 Ja kan tänka mig det funkar bra till kakel osv då. Har inte provat det, har bara bilat betonggolv i min karriär

Imorgon blir det syllmontage med betongskruv. Bra grejer
Borrskruvdragare och skruvar för syllmontage med betongskruv på en träyta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Robert-san01 och 3 till
  • Laddar…
Hur skulle ni reagera om ni fick en maskin i en omärkt smådammig L-box med några repor på?
🤔

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Hur skulle ni reagera om ni fick en maskin i en omärkt smådammig L-box med några repor på?
🤔
Amazon?

Hade satsat ärende och antingen fått prisreduktion eller ny maskin. Alla maskiner jag köpt genom åren har kommit med märkt L-boxx med klisterlapp som plomberat.

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Ossian K Olsson
🤔
Beror på hur maskinen ser ut! Har fått dammiga lådor några gånger från andra saker men den kan vara så att den legat på lager ett år bara eller så!

FredrikR FredrikR skrev:
Amazon?

Hade satsat ärende och antingen fått prisreduktion eller ny maskin. Alla maskiner jag köpt genom åren har kommit med märkt L-boxx med klisterlapp som plomberat.
CS megastore.

Problemet är att jag behöver maskinen imorrn.

CS megastore.

Försök få till nån prisreduktion.
Risken är väl att deras kundtjänst inte är lika lättsam att ha att göra med som Amazons.

Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Beror på hur maskinen ser ut! Har fått dammiga lådor några gånger från andra saker men den kan vara så att den legat på lager ett år bara eller så!
Maskinen ser ny ut.
Hade det bara varit dammet hade jag inte reagerat.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Försök få till nån prisreduktion.
Risken är väl att deras kundtjänst inte är lika lättsam att ha att göra med som Amazons.
Ser ut som att jag fått en som egentligen varit kittad med batteri och laddare, men dessa är borttagna, manualerna till dessa ligger i.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Maskinen ser ny ut.
Hade det bara varit dammet hade jag inte reagerat.
Är väl det viktigaste, har absolut fått dammiga boxar men tror aldrig jag fått en omärkt.
Ser ut som att jag fått en som egentligen varit kittad med batteri och laddare, men dessa är borttagna, manualerna till dessa ligger i.
Märkligt och lite fult utan att veta anledningen.

CS megastore.

Om de krånglar så ger ju ångerrätten dig rätt att prova maskinen i rimlig utsträckning. Det beror ju lite på vad det är för maskin och vad du skall göra, att borra 3 hål är en annan sak än 30...

FredrikR FredrikR skrev:
Är väl det viktigaste, har absolut fått dammiga boxar men tror aldrig jag fått en omärkt. Märkligt och lite fult utan att veta anledningen.
Jag bränner iväg och frågar.
Lite störigt att sakna etiketter på en sällanmaskin, men man får väl överleva.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Om de krånglar så ger ju ångerrätten dig rätt att prova maskinen i rimlig utsträckning. Det beror ju lite på vad det är för maskin och vad du skall göra, att borra 3 hål är en annan sak än 30...
Planen är att kapa 25m plåt imorgon 😅

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Ah, det är kanske lite att tänja på ångerrätten...

zarkov zarkov skrev:
Ah, det är kanske lite att tänja på ångerrätten...
Ja, man kan ju lösa det på andra sätt, beställa från annat ställe och flytta över den oanvända maskinen och returnera denna.

Men jobbet behöver göras imorrn och efterföljande dag 😅

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.