209 374 läst ·
1 642 svar
209k läst
1,6k svar
Nyheter - Bosch 18V
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 870 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 870 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 344 inlägg
Där sa du något 👍. Ska faktiskt skicka iväg två maskiner på service. Borde ju gå att smussla in två nya i samma veva 😂
Å andra sidan har hon tappat räkningen för länge sen 😂
Å andra sidan har hon tappat räkningen för länge sen 😂
Dels för att expert-serien bara är tänkt att säljas av utvalda ÅF som skall utbildas för att kunna hjälpa kunderna lite extra.T trojlee skrev:
Dels för att expert-serien fortfarande är så pass ny, det kan ju ta uppåt ett år för en ny blå maskin att komma ut på marknaden.
Ska villigt erkänna att jag börjat kika på större batterimaskiner sen jag skrev detta.Alltgår skrev:
Man skulle kanske ha en att komplettera gulliga GBH 18 med.
Någon som har GBH 28? 26:an känns som ett lite litet hopp att ta från 18. Vad för ack är lämpligast? "Duger" 5.5?
Jag har en 2-28 med sladd som kombinerad stark borrmaskin och liten bilmaskin. Den är 0,4joule klenare än den 28 du tittar på. För sin storlek uppfattar jag den som mycket stark vid borrning i betong upp till 20mm, och bra vid mindre bilningsarbeten - vid ren bilning händer det ju grejer med större maskiner men då gör man ju annat än småjobb och det är då rena bilmaskiner för 3-4 ggr mer pengar
Tack för info! Att knacka loss lite större klinkerplattor osv rimligt? Mer bilning än så skulle det ej bli.MathiasS skrev:
Jag har en 2-28 med sladd som kombinerad stark borrmaskin och liten bilmaskin. Den är 0,4joule klenare än den 28 du tittar på. För sin storlek uppfattar jag den som mycket stark vid borrning i betong upp till 20mm, och bra vid mindre bilningsarbeten - vid ren bilning händer det ju grejer med större maskiner men då gör man ju annat än småjobb och det är då rena bilmaskiner för 3-4 ggr mer pengar