Wayward Wayward skrev:
Ja, en intellivent som är igång när den känner för det, vilket är ofta
Då är ju värmepumpen helt felplacerad då den är närmast frånluften i huset och värmen sugs ut direkt. Svårt med placering i ditt hus men vardagsrummet är stort så där känns som bästa alternativet. Då sugs värmen mot toaletten samt mot köket när ni lagar mat.
 
Är nog liten risk att värmen sugs ut direkt via badrummet, skulle i så fall vara om man kör på quiet läget då det knappt kommer någon luft men då använder man det helt fel ändå, med högt luftflöde kommer det tryckas iväg.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.