Hej!

Så.. tips, och motivering på vilken LLVP vi borde köpa som komplement till våran bergvärme?
Primärt så är tanken att det ska vara AC under sommaren, men sen även som komplement till våran bergvärme och kamin!

Lägger till att jag skulle verkligen vilja att den är kompatibel med Apple home :)

En annan nice to have är om det går kombinera med min IVT bergvärmepump så dom kan samarbeta..
Dvs. om inte bergvärmepumpen klarar av att lösa önskad temperatur så jag har
Lidlund Lidlund skrev:
Hej!

Så.. tips, och motivering på vilken LLVP vi borde köpa som komplement till våran bergvärme?
Primärt så är tanken att det ska vara AC under sommaren, men sen även som komplement till våran bergvärme och kamin!
Det vore ju fantastiskt om den gick koppla till Apple HomeKit och sen även gärna i symbios med våran IVT bergvärmepump 😅

Kolla efter några lokala återförsäljare som kan komma och kika på plats och ge förslag på,placering och lämplig modell.
Du kommer bara få en hel dröse med förslag på alla möjliga märken och modeller här då det blir gissningar , alternativt läggger du inte bilder och planlösning så kan det fungera att ge förslag.

• Gilla
Nalleman64
  • Laddar…
Attitudeswe
Kan man inte ha ett vattenbatteri på tilluften och ta frikyla från borrhålet istället?

• Gilla
LaT
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.